Сайт вчителя
 фізики та
інформатики
Гавлюк Наталії Миколаївни





П`ятниця, 20.04.2018, 05:48
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Мій профільВихідРеєстраціяВхід
Меню сайту
Міні-чат
200
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2016 » Жовтень » 22 » Інтегрований урок з інформатики та позакласного читання у 3 класі
14:35
Інтегрований урок з інформатики та позакласного читання у 3 класі

20 жовтня 2016 року у 3 класі відбувся урок з літературного читання (позакласного читання) та інформатики з теми «Ключові слова для пошуку в мережі Інтернет інформації про сучасних дитячих письменників»

Учні класу в межах підготовки до уроку позакласного читання ознайомлювалися з творчістю Оксани Лущевської. Школярі поділилися на групи за допомогою інструмента TeamUP. Даний інструмент дозволяє швидко поділити учнів на робочі групи, а також в кінці роботи учасники групи мають змогу підвести підсумок роботи (рефлексію).

Діти підібрали назви, що пов’язані з творчістю письменниці: “Чорні вівці”, “Синя парасоля”, “Паперова царівна”, “Золотий лелека”, “Сірий прнц”. Групи працювали з робочим листом (робочий лист 1). Вивчивши життєвий і творчий шлях Оксани Лущевської, учні груп створили власні “хмари слів” за допомогою сервісу Tagul. Також була створена Google карта з описом життєвого маршруту автора. Так як Оксана Лущевська переклала з української мови на англійську українські народні казки “Ріпка” та “”Рукавичка”, було отримано завдання самостійно перекласти назви казок та окремі речення. Також учні груп ознайомилися з першими розділоми казки “Паперова царівна” за допомогою мережі Інтернет та казкою “Сірий принц” з книги “Синя парасоля”, що видана в Чернівцях 2016 року видавництвом “Чорні вівці”.

Результатом даної підготовчої роботи, було створення кожною групою плакату - постеру.

На першому етапі уроці було проведено бліц-опитуання за допомогою створених “хмар слів”,  хвилинка “Перекладач на англійську”, гру “Що в скриньці”, подорож створеною Google картою, діти ознайомилися з блогом автора дитячих книжок «Казкарка».

Для другого етапу уроку групи отримали робочі листи 2. Розшифрувавши ключові слова за допомогою QR коду кожна група працювала над своїм завданням. Учні, використавши браузер Google Chrome, знайшли в пошуковому сервісі твори Івана Андрусяка та Сергія Пантюка (“Мухомори”, “Про користь читання”, “Пан перевертас”, “Веселий Крутисловик”), ознайомилися з ними, додали в закладки. Підвели підсумки проведеної роботи, поділилися добутою інформацією.

Переглядів: 211 | Додав: gavlyuknata | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Жовтень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Архів записів
Друзі сайту
  • Чернівецька школа №19
  • Блог Терлецької І.Д.
  • Сходинки розвитку>
  • Сайт Гавлюк Наталії © 2018
    uCoz